Моє портфоліо за тренінгом


План вивчення теми

Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
Починок Ганна Олексіївна
Назва навчального закладу
Павлоградська ЗШ 18
Місто, село, район, область
Павлоград  
Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
04-16грудня 2017 року
Тренери
Бондарева Раїса Григорівна
Місце проведення тренінгу
Павлоградський міський ліцей
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
Назва
Продукти харчування. Корисна їжа та не корисна їжа.  
Стислий опис
Модуль 2: Напишіть перший варіант стислого опису. 
Модуль 9: Запишіть остаточний варіант стислого опису.
Часто English  learners радять читати новини для практики англійської мови, адже там можна зустріти найрізноманітнішу лексику і гарну граматику. Цей проект розрахований для учнів 5-го класу. Тривалість проекту чотири 45-хвилиних уроків. В цьому проекті діти будуть досліджувати різні види їжі у своїй країні та в зарубіжних країнах.  Діти в групах будуть обговорювати про різні продукти ,які корисні для здоров’я а також про продукти , які мають поганий вплив на здоров’я людини. Також діти будуть досліджувати різні списки покупок( батьків,друзів) для визначення списку з продуктами для здорового харчування. Цей проєкт пов’язаниї з різними предметами, такими як математика, біологія, основи здоров’я. Діти також будуть обігрувати різні ролі покупець- продавець,мати –діти та ін.
Предмет, навчальна тема
Англійська мова та інформатика. Англійська мова (лексика, граматика, фонетика). Тема –  Продукти харчування
Клас (вікова категорія)
Модуль 1-2: Запишіть клас та вік учнів
5клас. 10-12 років
Приблизний час вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
Чотири  45-хвилинних урока
Освітні засади
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте  перший варіант вимог Державних освітніх стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.
Удосконалення навичок самостійної навчальної діяльності, розвиток інтелектуальних, творчих здібностей учнів. Особлива увага приділяється практичній і творчій складовим навчальної діяльності. У державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів зростає роль уміння здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати та оцінювати її, застосовувати способи пізнавальної і творчої діяльності. Між ступенями шкільної освіти забезпечується наступність і перспективність змісту та вимог щодо його засвоєння учнями. формування стійкої мотивації до вивчення української, іноземних мов,  національних меншин, української, зарубіжної літератур, виховання відчуття краси і виразності рідного слова, поваги до української мови та інших мов; формування гуманістичного світогляду, духовного світу людини, її моральних та естетичних цінностей, особистісних рис громадянина України, який сприймає і поділяє національні та загальнолюдські цінності, відчуває свою приналежність до європейської спільноти. Уміння розуміти зміст нескладних висловлювань, що стосуються особистісної, суспільної, освітньої сфер, також нескладні тексти пізнавального характеру. Уміння робити зв'язне повідомлення, використовуючи у разі потреби лексичні або зображувальні опори; робити повідомлення за певною ситуацією в межах визначених сфер спілкування; передавати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого, висловлюючи своє ставлення до осіб, подій.
Оволодіння іноземною мовою сприяє розвитку в учнів:
— мовних, інтелектуальних і пізнавальних здібностей;
— готовності брати участь в іншомовному спілкуванні;
— бажання до подальшого самовдосконалення у галузі володіння іноземною мовою;
— уміння переносу знань і навичок у нову ситуацію шляхом виконання проблемно-пошукової діяльності Засобами іноземної мови відбувається виховання учнів, яке здійснюється через систему особистісних стосунків із новою культурою і процесом оволодіння нею. Цьому сприяє виховання в учнів:
— позитивного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, поваги до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя;
— культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому світі;
— розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування.

Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я . Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування . Складає перелік покупок . Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль 3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
·         Розвивати впровадження та донесення нових ідей до інших .
·          Демонструвати можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами .
·         Вміти  швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
Використовувати комп’ютерні технології як інструменту для  дослідження оцінювання інформації. Основними комунікативними уміннями є:
уміння читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею;
уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань;
Мовленнєві функції:
- порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища
пропонувати щось, аргументувати та приймати або відхиляти пропозицію;
- висловлювати власні враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим та прочитаним.
Інформатика:
Пошук даних в Інтернеті
Поняття про Інтернет. Що таке блог. Знайомство з програмою-браузером. Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. Правила пошуку даних, знайдених в Інтернеті. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.



Основні запитання
Модуль 3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
Ключове запитання
Які особливості впливу продуктів харчування на наше життя?
Тематичні запитання
Що ми можемо зробити,щоб завжди їсти здорову їжу?
Чим корисна їжа відрізняється від не корисної?
Чому діти люблять не корисну їжу?
Змістові запитання
Назвіть продукти які є не корисними для людини?
В чому особливість традиційної страви в Україні та Великій Британії?
План оцінювання
o Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних потреб учнів в розділі На початку проекту.
o Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання  Форми оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
oМодуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання  та Стислого опису оцінювання.
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Опитування/Анкетування.Мозкова атака. Обговорення Основних запитань. Перегляд презентації вчителя та її обговорення

Опитувальник/тест
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя
Презентація Основних запитань.

АнкетуванняКонсультації.Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання).

Анкета.Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінкиФорма для оцінювання продуктів проекту Письмові огляди, Журнали спостережень учнів

Демонстрація (захист проекту), презентація Рольова гра.Опитування .

Демонстрація (захист проекту), презентація Рольова гра
Опитування .

Стислий опис оцінювання
Перед проектом (за кілька тижнів до нього) в консультаціях з учителем інформатики проводиться оцінювання готовності учнів до виконання проекту (рівень володіння навичками роботи з комп’ютером, пошуку інформації в мережі Інтернет, роботи з мережевими ресурсами, тощо).
 На початку роботи над проектом відбувається:
-          Мозкова атака
-          Ознайомлення з дослідницькими роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою (якщо такі роботи розміщені на інтернет-блогах) з подальшим їх обговоренням у міні-групах.
Впродовж роботи над проектом:
              Вчитель проводить консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
              Учні по мірі проходження основних етапів проектної роботи заповнюють журнали спостережень, складають письмові огляди.
              Учні систематично проводять самооцінку своєї роботи, користуючись відповідними формами для оцінювання.
Наприкінці роботи над проектом:
              Учні проходять підсумковий тест-контроль за завданнями вчителя для перевірки набутих знань
              Учні демонструють виконані роботи (презентації, рольові ігри), після чого відбувається їх само оцінювання, оцінювання вчителем та іншими групами (згідно критеріїв оцінювання)


Графік оцінювання 
Організаційні діаграми
Самоспрямування
Форма оцінювання
Шаблон презентації для учнів з потребами

Методичні засади
Попередні знання та навички
Які знання повинні вже мати учні, якими комп’ютерними та іншими навичками учні мають володіти перед тим, як вони почнуть працювати у проектах
Діяльність учнів та вчителя
o       Модуль 3: Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
o       Модуль 4: Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o       Модуль 5 і 6: Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o       Модуль 7: Після створення вчителем прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу для створенні власних робіт.
o       Модуль 8: Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o       Модуль 9: Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.
o      Модуль 10: Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.
На початку проекту.
Приблизно за тиждень-два до початку роботи над проектом Я покажу учням презентацію. Учні ознайомлюються з публікацією вчителя про метод проектів, дізнаються про його переваги та можливості,  Обговоримо важливі питання. Учні поділяться на групи за допомогою карток. Кожна команда дізнаеться ,що від них треба під час роботи над проектом. Мета проекту.Учні досліджують ,як можно допомогти людям правильно харчуватись,також вони будуть досліджувати які продукти є корисними та не корисними. Після просмотру презентації діти повинні будуть скласти перелік питань які будуть стосуватись їх роботи над проектом. Вони поділяться ся на групи за допомогою картинок і потім будуть з’ясовувати що входить в їх роботу. Інтернет учням потрібен для пошуку нової інформаціі, та для перекладу слів на англійську мову. Тоді ж вчитель пропонує їм для ознайомлення і попереднього оцінювання інтернет-ресурси, на яких розміщено результати проектних робіт попередніх груп чи класів, рефлексія учнів, що займались проектною діяльністю. Таким чином, ще до початку роботи над проектом в учнів формується позитивне ставлення до проектної діяльності, бажання оцінити свої сили і можливості, проявити творчість, ситуація успіху і потреба "зробити ще краще, ніж попередники". Таке попереднє ознайомлення знімає стресову ситуацію, притаманну для переходу на нові види діяльності. Крім того, тоді ж у середовищі учнів розпочнеться мимовільне створення мікрогруп, які під час проекту працюватимуть над різними темами досліджень.


Під час роботи над проєктом.
В перший день роботи над проектом (1-ий урок) учні переглядають презентацію вчителя про проект, знайомляться з ключовим та тематичними запитаннями і приймають рішення про роботу в одній з трьох груп (кожна група шукатиме відповідь на одне з трьох тематичних питань); (кожна група шукатиме відповідь на одне з трьох тематичних питань);
об'єднавшись у групи, методом мозкового штурму проводять початкове обговорення шляхів пошукової діяльності (це обговорення вони продовжать в позаурочний час, коли основні стратегічні лінії вже будуть вироблені), розподіляють свої обов'язки в межах групи (хто яку частину роботи буде виконувати);
знайомляться з порадами вчителя щодо організації роботи учнів та документами, підготовленими вчителем, що стосуються їх проектної роботи: допомога в плануванні проекту, допомога у проведенні рефлексії, інструкціями, контрольними списками, формами для оцінювання робіт та самооцінювання, шаблонами робіт;
проходять вхідне тестування за інтернет-опитувальником, заповнюють схеми тощо.
  Оскільки на роботу над проектом відведено лише 4 уроки, то основну частину роботи учні виконуватимуть вдома, в позаурочний час, розподіливши в межах мікрогруп свої обов'язки. Робота передбачає проведення практичних досліджень, бесід, які учні виконують на місцевому матеріалі.  Для спілкування членам групи під час роботи вчителем рекомендуються ІМ-месенджери типу Skype чи чати; також учням пропонується спілкування на шкільному форумі в рамках виділеної для них теми форуму. Учні з допомогою вчителя та за інструкціями створюють тематичний блог для представлення результатів своїх досліджень, і за бажанням – власні блоги для рефлексії. На другому уроці продовжується робота в групах. Учні обговорюють результати пошуку в Інтернеті матеріалів для дослідження, уточнюють напрями діяльності, оформлюють свої дослідження окремими сторінками тематичного блогу. Вчитель проводить групові консультації, контролює процес роботи з допомогою контрольного списку прогресу роботи, допомагає провести проміжне оцінювання результатів роботи (з допомогою форм та контрольних списків), звертає увагу на контроль відповідності діяльності учнів Основним запитанням проекту,  знайомить обдарованих учнів з додатковими завданнями. Учні з особливими потребами отримують індивідуальні консультації вчителя та шаблони, які допоможуть їм успішно виконати свою ділянку роботи. В післяурочний час учні завершують роботу над дослідженням та оформленням результатів досліджень, ще раз проводять оцінку своєї роботи за формами само- та взаємооцінювання, переглядають роботи інших груп і залишають коментарі та рефлексію (за бажанням) на власних блогах.


Учні будуть приносити свої матеріали та будуть узгоджувати зі мною ,що треба убрати,що добавити. Мі будумо спілкуватись за допомогою соціальних сітей. Уточнювати різні важливі питання.
На прикінці роботи
Учні представлять свої роботи,та будуть їх захищати ,та відповідати на питання проекту.

Презентація вчителя
Презентація учня
Буклет про метод проектів
Документ фасилітації
План впровадження проекту

Диференціація навчання
Учні, що мають проблеми у навчанні
При об’єднанні учнів у групи запропонувати такий склад груп, при якому в групі з такими учнями обов’язково буде обдарований учень, що виступатиме в ролі лідера; проконсультуватись з шкільним психологом на предмет психологічної сумісності таких учнів з учнями-лідерами і при потребі запропонувати учням змінити склад міні-групи;
   При розподілі учнів обов’язків у межах груп звернути увагу на обов’язки у групі цих учнів та їх відповідність можливостям учня; при потребі порекомендувати посильні для таких учнів обов’язки у групі.
   Під час роботи учні отримують наперед розроблені шаблони, приклади (вони знаходяться на учительському блозі), які допоможуть таким учням з меншими зусиллями виконати свою частку групової роботи.
На підтримку навчальної діяльності учнів, що мають проблеми в навчанні необхідно :
-         Надати додатковий час для виконання окремих завдань;
-         Уточнити цілі навчання;
-         Призначити учнів-консультантів;
-         Надати перелік спеціальних ресурсів для виконання завдань;
Визначити завдання: знайти картинки, ознайомитися ся із списком необхідної лексики.
-         Знайти список корисної їжі та не корисної.
-         Зробити плакат здорового харчування.
Обдаровані учні
Для обдарованих учнів необхідно:
-              Дослідити тему: опрацювати матеріали з теми; створити презентацію, та захистити іі.
- Оцінити ставлення до здорового харчування у різних  країнах
(розвинутих, слаборозвинутих, країн, що розвиваються)
-          

·         - Самостійно знайти власну тему дослідження, пов’язаного з темою проекту,  та виконати його.


Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          
 Фотоапарат Комп’ютер (и)
 Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач
 Доступ до Інтернету
  Лазерний диск
 Принтер
 Мультимедійний проектор
 Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
 Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      
Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            
 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
 Програма для створення публікацій
 Програма для електронної пошти
 Енциклопедія на  компакт-диску
 Програма для роботи із зображеннями
 Програма для створення комп’ютерних презентацій
 Програма для роботи з Інтернетом
 Програма для  розробки веб-сторінок
 Програма для роботи з текстами
 Інше      
Друковані матеріали
Журнали про харчування.
Обладнання та канцтовари
Компьютер.
Інтернет ресурси
*         http://easyscienceforkids.com/what-is-healthy-food-for-your-body/
*          

Інші ресурси
Батьки,однокласники













Комментариев нет:

Отправить комментарий